Om uw winkelervaring te optimaliseren willen wij, Checkline Europe B.V. graag cookies en/of vergelijkbare technologieën gebruiken, daarvoor is echter uw toestemming vereist. Door op de knop "Cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies en/of vergelijkbare technologieën. Als u niet akkoord gaat, kunt u door op de knop "Cookie-instellingen" te klikken het gebruik van cookies weigeren of de instellingen voor de betreffende cookies aanpassen. Hier heeft U ook de mogelijkheid om aan te geven dat alleen bepaalde cookies, die we op onze website gebruiken, moeten worden geactiveerd. Deze banner zal worden weergegeven totdat u uw cookievoorkeuren hebt aangegeven. Als u besluit het gebruik van cookies te weigeren, zullen we geen cookies en/of vergelijkbare technologieën gebruiken, behalve die die essentieel zijn voor het goed functioneren van onze website. Klik hier voor onze privacy policy.
Contact 
Contact
E-mail : sales@checkline.eu
Uw informatie aanvraag is verstuurd!
We nemen zo snel mogelijk contact met u op .

Uw bericht is succesvol verzonden!

Bel voor ondersteuning
+31 (0)53 4356060

Service aanvraag

Voor reparatie / kalibratie verzoeken vragen wij u dit document geheel in te vullen en vervolgens op te slaan en af te drukken.
Als u meerdere producten heeft, vult u meerdere service formulieren in
.
Stuur ons een kopie van deze print(s) samen met uw apparaat naar ons adres, dat op het Service Request document genoemd wordt.Zodra wij uw zending hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging.

Wij streven ernaar om onze doorlooptijden zo kort mogelijk te houden.

Voor zendingen van buiten de Europese Unie is het van groot belang dat de douanedocumenten duidelijk aangeven dat deze items worden teruggestuurd naar de fabrikant voor reparatie. We zullen geen kosten voor invoerrechten accepteren, die veroorzaakt worden door ontbrekende of onjuiste douanedocumenten.

Product informatie

Verzenden



Service aanvraag / Probleembeschrijving


Klantinformatie

Adres
Postcode

 
Stad
Land
Selecteer alsjeblieft uw geslacht(verplicht)
Voornaam
Achternaam

Reparaties, Service en Kalibraties


Indien u een artikel aan ons retourneert met het verzoek tot service, reparatie of calibratie en, na ontvangst van een offerte of diagnose, besluit de aanbevolen reparatie of calibratie niet te laten verrichten, zal een administratieve vergoeding ten bedrage van €50,- exclusief BTW in rekening worden gebracht. Deze vergoeding omvat de kosten verbonden aan de diagnose, administratieve verwerking en overige gerelateerde diensten. Bijkomende retour verzendkosten, indien van toepassing, zullen separaat in rekening worden gebracht.

Mocht u besluiten tot de aankoop van een nieuw vervangend product, zullen de voornoemde berekende administratieve kosten van €50,- alsook de retour verzendkosten, in mindering worden gebracht op de aankoopprijs van het vervangende artikel.
Beide artikelen zullen dan samen worden geretourneerd.

\n